Wsparcie Perios
Dzień dobry, jak możemy pomóc?
W Perios zawsze staramy się pomóc tak, jak to tylko możliwe. Na początek wybierz jeden z tematów, które cię interesują.
- Chcę z kimś porozmawiać.
- Chcę dowiedzieć się więcej o gwarancji.
- Chcę wykupić Perios Protection Plan + 3 lata gwarancji.
- Chcę zlecić naprawę lub zgłosić wadę produktu.
- Chcę sprawdzić, gdzie jest paczka.
- Chcę przeczytać regulamin i szczegóły zwrotów i gwarancji.
- Chcę znaleźć instrukcję do swojego zegarka SKMEI.
Uważaj na nieautoryzowane serwisy
Wiele nieautoryzowanych serwisów nie posiada wymaganych zdolności, certyfikatów lub narzędzi aby naprawiać produkty zakupione w Perios. Powstałe w ten sposób uszkodzenia mogą anulować Gwarancję Perios i trwale uszkodzić przedmiot. Dlatego najlepiej zgłosić produkt do naprawy u nas.